Thursday, January 6, 2011

Life ain't always beautiful, but it's a beautiful ride


"The worst way to miss someone is to have them
sitting right next to you and you know you can never have them"
- John Doe

Hello world,
saya minta maaf akan segala kesalahan saya,
yes saya ada kelas pagi ni jam 10 dan ada kuiz,
but I just want to tell both of you I'M sorry.
sebenarnya azam baru saya pada tahun baru ini adalah untuk cuba berhenti dari berkenalan dengan kawan baru,
agar tidak menyakitkan hati mereka.
termasuklah untuk berhenti dari kacau kamu juga.
sebab tu saya masih tidak boleh senyum kerana saya tak dapat capai azam tahun baru lagi,
dan.. kalau saya berhenti,
saya sendiri yang tidakakan senyum juga,
anyways its the same, jadi elok berhenti la kan?
at least on ur side, both of you can smile.
and so that hati hati tidak dilukai
dan terus bersinar seperti sinar pagi.
ya memang ramai sakit hati dgn saya,
tapi kenapa?
sebab saya ambil berat terhadap mereka?

"A real man doesn't love a million girls, he loves one girl in million ways"

Hell yeah! but for me,
I love million girls, and I love them in a million ways.
bukan bermaksud playboy atau apa.
sebab love sesiapa pun boleh tunjuk kan, boleh berikan,
and everybody deserve to get a piece of love from anybody.
cumanya bila sampai masanya, yes I need to make a choice.
honesty is the best policy,
so here come honesty.
since tiada rahsia between kamu,
so i guess no more secret between all of us,
masih ingat number topup yang pernah saya berikan?
cuba cari Meaning of Number of Roses di internet.

and you'll find it hidden there.
bukan number kegemaran kamu,
but every number has its own meaning.
alright, just...
I'M truly sorry for what I've done,
I swear, I won't disturb any of you anymore.
alleby? yeah just keep it or throw it,
saya tak jaga pun dy dekat rumah,
dan I bet he's happy since ada yang menjaganya
dan bermain dengannya.
I mean seriously, saya hanya letakkan dia dalam almari
dan tak pernah main dengan dia.
just don't give me back.

15 roses for you each.
Have a good great life ahead!