Friday, March 11, 2011

dear letters..


Dear teacher's,
Kenapa la susah sangat uoll's nak keluarkan surat tu banyak-banyak sekali?
tolonglah, saya kalau boleh taknak pun pergi practical dah,
dan saya tak kesah juga nk practical dekat mana, tapi biar jelah kami berempat,
bukan demand, tapi permintaan terakhir dari kami dekat kolej demi kebaikkan kami bersama,
tapi jangan la bagi hotel terlalu cikai,
parents saya marah okay!
saya memang taknak bawak masuk campur parents saya,
tapi mereka bayar yuran saya,
mereka mesti nak tahu duit tu pergi mana dan apa hasilnya nokk..
dan memang silap lah kalau mereka dah masuk campur.
minta maaf siang-siang dkt Head of School
dan Mentor saya kalau my dad call uolls.
dia dah minta number, and I tak tahu.
Kan senang kalau keluarkan je banyak-banyak surat tu,
memang saya menyesal tak copy dulu surat hari tu,
kalau tahu la kolej taknak keluarkan,
baik saya edit je balik surat tu. MEMANG MENYESAL.